Oznámenie.

30.9.2016 prebehla migrácia poštových účtov z našich serverov na servery nášho českého partnera. Účel tejto migrácie bolo zvýšiť kvalitu týchto
služieb. Aj keď sme sa snažili, aby migrácia spôsobila našim zákazníkom minimum zmien vo využívaní poštových služieb, nebolo to celkom možné.
Museli sme sa prispôsobiť určitým zásadám, definovaným novým prevádzkovateľom týchto služieb. Zmeny pre funkčnosť mailovej služby sú nasledovné:

1.Zmena hesla (pokiaľ si zákazník nezmenil heslo, automaticky sme ho zmenili.

Ak ste túto zmenu nepostrehli, môžete sa prihlásiť na starom webmaily a vyhľadať si informáciu o tejto zmene, ktorá bola zaslaná 6.9.2016. Starý webmail je presunutý v sekcii Nastavenia.

2.Ak sa prihlasujete cez webmail priamo na stránke www.citycom.sk platný od 1.10.2016, je pri prihlásení potrebné zadať celú mailovú adresu spolu s @citycom.sk
  Keďže doména citycom.sk bola primárna v našom systéme, k prihlasovaní sa k účtom v danej doméne stačilo uviesť len názov účtu bez doménového mena. Napríklad:
  pokiaľ ste si nastavovali poštové konto do Vášho mailového klienta a mali ste mailovú adresu adam@citycom.sk, do klienta stačilo do prihlasovacieho mena zadať
  iba meno adam. V súčasnosti je však nutné zadať úplné meno daného konta, t.j. celu mailovú adresu (adam@citycom.sk).

3. Zmena sa týka iba úživateľov používajúcich Outlook alebo iné programy ! .
   Tak isto pre užívateľom Outlooku je potrebné pri zadaní mailovej adresy uviesť celú adresu – tak ako je to opísané v bode 2.
   Zároveň však je nutné zmeniť pomenovanie poštových serverov. Keďže u náš zabezpečoval jeden poštový server všetky poštové služby, stačilo
   či už pre prijímací alebo odosielací server zadať mail.citycom.sk.
   V súčasnosti však každú službu - odosielanie, alebo prímanie mailov zabezpečuje iný server, ktorého názov súvisí so službou, ktorú poskytuje.
   Pre prímanie pošty je nutné vo vašom programe podľa druhu využívanej služby nastaviť pre IMAP imap.citycom.sk, pre POP3 pop3.citycom.sk.
   Pre odosielanie je nutné nastaviť poštový server smtp.citycom.sk.

Po splnení nasledovných podmienok je možné znova bez problémov využívať mailové služby. Presný popis nastavení nájdete na stránke www.citycom.sk v sekcii Nastavenia.

V prípade problémov nás kontaktujte na mailovej adrese citycom@citycom.sk, prípadne počas pracovných dní na tel. čísle 044 5514507.

Zároveň Vás chceme upozorniť na nový odkaz na webmail, ktorý pribudol v hornej lište. Je na ňom napísané Webmail od 1.10.2016 . Na odosielanie pošty, prípadne kontrolu
došlej pošty používajte len tento odkaz. V sekcii Nastavenia je prístupny odkaz aj starý webmail, no je len ako kontrolny webmail, slúžiaci na kontrolu premigrovaných mailov.
Mail z domeny citycom.sk z neho neodporúčame odosielat zároveň nezobrazí ani maily prijaté po termíne 30.9.2016.
V krátkom čase bude však odstránený.

Citycom s.r.o.